Під таким девізом пройшов тиждень комісії природничих та фізико-математичних дисциплін. Працюючи над методичною темою «Забезпечення високої якості освіти засобами інноваційних технологій із використанням ІКТ при викладанні дисциплін природничо-математичного циклу», викладачами комісії було обрано тему тижня: «Використання хмарних технологій як інструменту підвищення рівня фахової підготовки майбутнього педагога».
У рамках декади були проведені:
Відкриті заняття:
- із біології «Генотип як цілісна система. Генетика в житті людини», викладач Лагута А.В.;
- із основ екології «Екологічні особливості галузевого використання природних ресурсів та екологічних технологій», викладач Колісник Л.Є.;
- із інформатики «Створення веб-сайтів», викладач Клоченок Д.К.;
- бінарне заняття із математики, методики розвитку мови та педагогічної практики: «Куля, сфера, їхні елементи і властивості. Створення словника дошкільника», викладачі Будаківська Л.Й. та Іваніцька Т.П..
Позанавчальні заходи:
- олімпіада з математики серед перших курсів дошкільного і музичного відділень;
- участь студентів 2 курсів у регіональному веб-квесті «У світі цікавої природи»;
- акції: ЕКО-квест та День екологічних знань;
- підведення підсумків природничого веб-квесту серед студентів коледжу та навчальних закладів м. Бердичева.
Відкрите засідання комісії за темою «Використання хмарних технологій як інструменту підвищення рівня фахової підготовки майбутнього педагога», на якому колеги підвели підсумки тижня комісії, розкрили питання інтеграції хмарних інформаційних технологій у навчальний процес.
Усі відкриті заняття і позанавчальні заходи пройшли на належному професійному, методичному, емоційному рівнях, мали яскраво виражене професійне спрямування і чітко окреслену ІТ інтеграцію. Усі викладачі досягли поставленої мети, продемонстрували свою фаховість, обізнаність та уміння ефективно застосовувати сучасні хмарні технології у процесі навчання. Інформаційно-комунікативна компетентність була ключовою складовою у професійній спрямованості занять і позанавчальних заходів. Студенти брали активну участь у вивченні тем, виконували професійні завдання, аналізували і синтезували матеріал, проводили дослідження, робили висновки, вміло працювали в ІТ середовищі.
Найголовніше досягнення декади – студенти і педагоги отримали задоволення від навчання.
Вдячна своїм колегам і пишаюся ними!
Людмила Йосипівна Будаківська,
голова циклової комісії
природничих та фізико-математичних дисциплін