Відділення "Соціальна робота" «Якщо не я, то хто ж?.. Якщо не зараз, то коли?.. Якщо не для тих, хто потребує твоєї допомоги, то для кого?..» |
Кваліфікація: організатор соціально-педагогічної діяльності в соціумі, соціальний педагог, педагог-організатор
Дисципліни, що формують спеціальні компетентності:
- загальна, вікова і педагогічна психологія, загальна педагогіка;
- соціальна педагогіка, соціальна психологія;
- методика соціально-педагогічної роботи;
- конфліктологія і практична медіація;
- методи соціально-педагогічного дослідження;
- основи цифрових медіатехнологій в соціальній роботі;
- основи правового захисту дитинства;
- основи психотерапевтичної роботи;
- основи психодіагностики та корекції;
- патопсихологія з основами дефектології;
- специфіка роботи соціального гувернера;
- основи медичних знань і педіатрія;
- соціальна робота в сфері дозвілля тощо.
Майстерні практичних умінь:
- заклади дошкільної освіти;
- загальноосвітні, спеціалізовані школи, НВК, ліцеї, гімназія;
- Центр позашкільної освіти ім. О.Разумкова;
- дитячі, підліткові, молодіжні клуби та громадські організації;
- Управління освіти та науки міськвиконкому;
- Служба у справах сім'ї, відділ молоді та спорту;
- Управління сім’ї та соціального захисту населення;
- літні табори, санаторії, оздоровчі заклади;
- КУ «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю».
Можливості професійної реалізації:
Соціальний педагог:
- у сфері освіти: заклади загальної середньої освіти, школи-інтернати, центри дитячої творчості;
- у сфері охорони здоров’я: будинки дитини, дитячі санаторії, соціально-реабілітаційні центри для неповнолітніх, інтернати для дітей з інвалідністю, дитячі лікарні.
Соціальний працівник:
- у сфері соціального захисту населення: центри соціального обслуговування населення, притулки, кризові центри для жінок;
- у сфері охорони правопорядку: приймальники-розподільники, комісії у справах неповнолітніх, колонії для неповнолітніх.
Педагог-організатор або волонтер:
- у сфері служб для молоді: клуби за місцем проживання, центри молодої сім’ї, центри соціальних служб для молоді, громадські дитячі та молодіжні об'єднання.
Термін навчання: 1 рік 10 місяців (на базі повної загальної середньої освіти – 11 класів)
Вступні випробування для абітурієнтів обраної спеціальності:
1. Усна індивідуальна співбесіда з української мови або Сертифікати національного мультипредметного тесту 2022, 2023 року або Сертифікати (копії) Українського центру оцінювання якості освіти 2020-2021 року з визначених предметів (для вступників з повною загальною середньою освітою - база 11 класів) з балами не нижче 100
2. Мотиваційний лист
Методист відділення «Соціальна робота» Зарічна Людмила Михайлівна старший викладач, спеціаліст вищої категорії |
Відділення «Соціальна педагогіка» розпочало діяльність у 1997 році.
|
Так ми живемо, навчаємось, працюємо, соціалізуємось:
Хто ці люди, котрі навчаються і працюють на відділенні "Соціальна робота"?
Яка мотивація обрання цієї сучасної і вічної спеціальності?
Ось деякі фрази-мотиватори, якими пояснюють свій вибір студенти і викладачі відділення:
- Вважаю, що допомагати людям вирішувати проблеми – завжди важливо і потрібно.
- Маю досвід волонтерської діяльності і прагну робити це професійно.
- Знати, як вирішувати життєві проблеми, це – знати, як їх не створювати, і як у них не потрапити.
- У цей світ всі приходять по одному, але бути тут одиноким мало хто хоче.
- Хочу стати супер фахівцем у соціальній сфері.
- Університет – це добре, але часто чую, що кращі практичні вміння дає саме коледж.
- Хочу відчувати себе потрібним людям.
- Хочу вміти якісно робити роботу, яку не може виконати машина – бути незамінним.
- Ця спеціальність дає широкий вибір сфер і місць для працевлаштування.
- Наша професія без кордонів і територіальних обмежень.
- Багато хто хоче вивчати особливості менших за віком, хоча там всі були, а я хочу вивчити особливості старших, бо планую там довго бути.
- Побувавши на сайті коледжу, зацікавилась переліком дисциплін на відділенні.
- Зацікавили викладачі спеціальних дисциплін, з професійним досвідом яких хочу ознайомитись.
- Окрім корисних знань, цікавить змістовне студентське життя.
- Кілька років слідкую за різноманіттям заходів у коледжі і вже хочу бути у цій креативній команді.
- Бачити сльози радості і вдячності на очах тих, кому зміг допомогти – це велике людське щастя.
- Маю цікаві ідеї для соціуму і хочу навчитись їх професійно реалізовувати.
- Люблю спілкуватись з людьми – це як читати неймовірні історії життя.
- Турбуючись про старших, менших, слабших, стаєш сильним, відповідальним, надійним і важливим для цих людей.
- Хочу вміти соціалізувати тих, хто цього потребує, відкривати двері в соціум.
- Можливість продовжити навчання у ВИШі заощадивши два роки часу.
- Люблю історії зі щасливим кінцем, а якщо до досягнення цього людського щастя буде причетна і моя скромна праця – без коментарів.
- Хочу навчитись допомагати так, щоб ця допомога була людям в радість.
- Люблю дарувати людям свято і хочу вміти організовувати цікаве, змістовне дозвілля.
- Хочу щодня чути від людей щире «дякую» і маю намір навчитись своєю працею заслужити таке право.
- Диплом державного педагогічного закладу освіти – це офіційний допуск до професійної взаємодії з людьми.
- Можна не бути юристом, але захищати інтереси клієнтів, можна не бути МНСником, але рятувати людські життя, можна не бути лікарем, але запобігти багатьом хворобам, можна не бути капітаном, але вміти згуртувати команду, можна не бути духовником, але зцілювати людські душі – просто можна робити соціальну роботу - стати соціальним педагогом, соціальним працівником.