Модель випускника Бердичівського педагогічного коледжу
Професійні знання та вміння:
- Система глибоких знань з теоретичних та спеціальних дисциплін;
- Отримання кваліфікації по обраній професії;
- Готовність до самостійної і трудової діяльності;
- Здатність відстоювати свою точку зору;
- Здатність приймати нестандартні рішення, робити вибір, нести відповідальність за свою поведінку;
- Уміння налагоджувати взаємодію з оточуючими, правильно себе поводити та спілкуватися.
Професійні здібності:
- Здатність застосовувати знання на практиці;
- Здатність до саморозвитку та самопізнання;
- Творчі здібності;
- Організаторські здібності;
- Комунікативні здібності;
- Здатність передбачати результати своєї діяльності та усвідомлювати перспективи свого розвитку.
Особистісні здібності:
- Сформованість духовно-моральних якостей (чесність, справедливість, чуйність, емпатійність, добросовісність, відповідальність та інш.)
- Активність громадянської та життєвої позиції;
- Патріотизм;
- Ерудиція;
- Працьовитість;
- Високий рівень загальної культури, вихованість, тактовність.
Потенційні можливості:
- Продовжити навчання у ВУЗах ІІІ-ІV рівнів акредитації;
- Самореалізуватися творчо;
- Бути самодостатньою особистістю;
- Вести самоосвітню діяльність.
Перший курс: адаптація до умов вузівського навчання; залучення до студентських форм життя.
Другий курс: найбільш напружена учбова діяльність студентів, загальна підготовка; початок спеціалізації, подальший розвиток і поглиблення професіональних інтересів студентів.
Третій курс: активне знайомство зі спеціальністю в період проходження практики; переоцінка студентами багатьох цінностей життя і культури.
Четвертий курс: формування чітких практичних настанов на майбутню сферу діяльності.