Відділення "Музичне мистецтво" «Музика – це мова, що не потребує перекладу, бо звертається до душі» Ауербах Б. |
Освітньо-професійна програма: «Музичне мистецтво»
Освітньо-професійний ступінь: фаховий молодший бакалавр з музичного мистецтва
Професійна кваліфікація: вчитель музичного мистецтва, музичний керівник
Додаткові спеціалізації:
- керівник аматорського дитячого естрадного колективу;
- керівник аматорського дитячого хореографічного колективу;
- організатор культурно-дозвіллєвої діяльності.
Базові дисципліни:
- елементарна теорія музики;
- гармонія;
- сольфеджіо;
- аналіз музичних форм;
- світова та українська музична література;
- постановка голосу;
- хорове диригування;
- хоровий клас та практика роботи з хором;
- основний музичний інструмент;
- акомпанемент;
- методики музичного виховання у закладах дошкільної освіти та школах;
- педагогіка;
- психологія.
Майстерні практичних умінь:
- дитячі навчальні заклади;
- загальноосвітні школи;
- літні табори, санаторії, оздоровчі, розважальні заклади;
- заклади позашкільної мистецької освіти.
Можливості професійної реалізації:
- музичні керівники дошкільних закладів;
- організатори мистецьких заходів;
- керівники мистецьких художніх колективів;
- вчителі музичного мистецтва загальноосвітніх шкіл.
Термін навчання: 3 роки 10 місяців (на базі 9 класів)
2 роки 10 місяців (на базі 11 класів)
Вступні випробування для абітурієнтів обраної спеціальності (інформація може оновлюватися):
1. Творчий конкурс (спецінструмент, перевірка вокально-слухових даних, сольфеджіо та музична грамота /усно/);
2. Мотиваційний лист.
Методист відділення «Музичне мистецтво» Жеревчук Ірина Миколаївна |
Свою історію відділення «Музичне мистецтво» розпочало у 1973 році і сьогодні відзначається багаторічними традиціями, розвиненою матеріально-технічною базою, вагомим досвідом у підготовці кваліфікованих фахівців. З 2017 року - Жеревчук Ірина Миколаївна. Освітню діяльність на відділенні здійснюють три циклові комісії:
Гурткова робота відділення представлена діяльністю народного хору «Полісся» (керівник В.І. Пупін), хорової капели викладачів та студентів коледжу (керівник Л.М. Зеленянська), оркестру народних інструментів (керівник С.А. Ртіщев), духового оркестру (керівник А.В. Якименко), а також малими формами музичного мистецтва /дуети, тріо, квартети, вокальні групи, дуети піаністів, баяністів/. |
|
Яскраві моменти нашого цікавого студентського життя:
Секрети прагнень вступити на відділення "Музичне мистецтво" відкривають наші студенти:
- Люблю музику і хочу обрати її своєю майбутньою професією.
- Хочу пов’язати своє майбутнє із музичним мистецтвом, тому що воно розвиває вміння людини презентувати себе у суспільстві та підвищує власну самооцінку.
- Маю чудовий голос. Люблю співати і не уявляю своє життя без пісні, тому мрію навчитися професійно співати.
- Хочу бути вчителем музичного мистецтва і виховувати маленьких українців творчими особистостями, духовно багатими та культурно-освіченими людьми.
- Мені подобається співати в хорі, грати на музичних інструментах, займатися хореографією. Я хочу стати професійним музикантом, чи хореографом.
- Маю інтерес до знань про музику, тому бажаю здобути музичну освіту.
- Хочу навчитися добре грати на музичному інструменті (фортепіано, баян, акордеон, гітара…). Крім професії, це ще формує й характер людини, зокрема такі якості як наполегливість, відповідальність та терпіння.
- Музика для мене – це джерело радості та підтримка у важкі хвилини. Вона допомагає мені зрозуміти емоції і почуття інших людей.
- Заняття музикою допомагають мені завжди прагнути до кращого і ніколи не зупинятися на досягнутому, вони мотивують до постійного розвитку.
- Хочу бути ерудованим у музиці, отримати повні й глибокі знання з теорії музичного мистецтва, навчитися професійно співати, грати, диригувати, удосконалювати свій сценічний досвід та акторську майстерність.
- Музичні заняття – це максимальна витримка і артистизм на все життя.
- Музика – це інструмент, через який діти вчаться висловлювати свої емоції. Навчаючи дітей музиці, я буду розвивати їх здібності, вчити проявляти свою неповторність, вміти вільно спілкуватися з людьми.
- Я хочу вивчати музику, адже це універсальний вид мистецтва, який допомагає розвивати творчу уяву, фантазію, художньо-образне та асоціативне мислення, пам’ять, увагу, врешті-решт, музика може навіть лікувати!
- Хочу бути музично освіченим. Виховувати нові творчі покоління, впроваджувати зміни в мистецькій освіті, впливати на суспільство та майбутнє своєї країни.
- Музика – це моя мрія. Вона розвиває і надихає. У моєму житті музика присутня щодня. Для мене важливо творити, відчувати, грати, співати, танцювати, рухатись під музику, тобто жити через музику.
- Музика наповнює наше життя яскравими емоціями та фарбами, я хочу бути музичним педагогом, який би був цікавий і собі, і дітям.
- Музика та танець – дві мої стихії, це моє вираження в часі і в русі, в смутку і в радості, це ритм мого життя.
- Для мене музика – це завжди свято і я хочу дарувати його іншим людям, особливо дітям.
- Бути студентом відділення «Музичне мистецтво» – це безмежні можливості для навчання, участі у найрізноманітніших проєктах від місцевого до міжнародного рівнів. Тут навчають мислити, комунікувати, поважати і приймати, мати активну життєву позицію,, усвідомлювати свою важливу роль у цьому непростому світі, бути у ньому впевненими і успішними.
- Мене цікавить мистецька педагогіка. Це – моє покликання. Це можливість виховати творчу та щасливу дитину 21 століття.