Комісія працює над науково-методичною проблемою: «Формування інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні дисциплін природничого та математичного циклу»
Викладачі комісії висококваліфіковані і творчі фахівці, які відмінно володіють навчальним матеріалом, студентською аудиторією, різноманітними інноваційними методами і прийомами навчання. Про їх фаховість свідчать проведені ними відкриті заняття, позанавчальні та виховні заходи. Викладачі Людмила Будаківська, Дарина Клоченок, Лариса Колісник, Алла Лагута, Олена Уткіна, Валентина Чернецька є постійними учасниками виставки методичних досягнень викладачів коледжу. Їхні праці високо оцінені конкурсною комісією і опубліковані як у Методичному віснику коледжу так і в інших наукових виданнях.
Комплекси методичного забезпечення із дисциплін, що викладають викладачі комісії, підготовлені на високому методичному рівні (систематично поповнюються новими методичними та дидактичними матеріалами). Кабінети інформатики (зав. кабінетом Бабій В.В., Будаківська Л.Й., Клоченок Д.К.) постійно оновлюються сучасними навчальними інформаційними засобами також оновлюється навчальна база кабінетів анатомії, основ природознавства, природничих наук (зав. кабінетами: Колісник Л.Є., Чернецька В.О.).
Успішно працюють факультатив «Уроки стійкого розвитку» (керівник Колісник Л.Є.) і гурток «Еколог» (керівник Шелепа А.Л.).
Викладачі комісії системно надають кваліфіковану методичну та практичну допомогу викладачам коледжу у використанні хмарних та інноваційних технологій, здійснюють технічний супровід освітнього процесу. Викладачі комісії активно впроваджують в освітній процес новітні технології:
● електронна форма навчання на базі спеціалізованого хмарного ПЗ Google Workspace;
● використання сервісів Google Classroom, Google Диск та інших додатків Google;
● використання online-сервісу створення інтерактивних мультимедійних навчальних блоків LearningApps.org;
● використання інфографіки;
● створення презентаційних матеріалів засобами online-сервісу Canva;
● платформу Mozabook;
● сервіси від національної освітньої платформи «Всеосвіта» та освітнього проекту «На Урок» тощо.
Усі викладачі комісії систематично вдосконалюють свій фаховий рівень – беруть участь у міжобласних та регіональних семінарах, об’єднаннях, конференціях, методичних нарадах, майстер-класах, обласних і коледжних конкурсах методичних досягнень, пишуть наукові статті та публікуються у обласних та регіональних виданнях, мають сертифікати та нагороди.
|
Будаківська Людмила Йосипівна – голова циклової комісії, викладач вищої категорії, викладач-методист. Освіту здобула у Чернігівському державному педагогічному університеті ім. Т.Г. Шевченка; пройшла курси «Intel ® – навчання для майбутнього», здобула сертифікат тьютера. Педагогічний стаж: 38 років. Викладає предмет: математика. Координатор проекту із використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі коледжу. Впровадила Програму «Intel ® Навчання для майбутнього» у навчальний процес коледжу. Викладає дисципліни із використанням хмарних технологій, електронної форми навчання засобами online-сервісу Google Classroom, використовує сервіси від національної освітньої платформи «Всеосвіта» та освітнього проекту «На Урок» для створення онлайн-тестів; олімпіади та конкурси як додатковий інструмент для мотивації студентів. Створила методичні розробки: «Підвищення якості знань студентів із дисциплін природничого циклу засобами проектних технологій із використанням ІКТ», «Створення мультимедійних презентацій лекцій як метод формування комунікаційної культури майбутнього педагога шляхом творчої адаптації сучасних ІКТ до процесу викладання математики», «Міждисциплінарна інтеграція як інструмент підвищення рівня фахової підготовки майбутнього педагога». Методичні розробки: майстер-класу: «Створення дидактичних матеріалів за допомогою MS WORD», інтегрованих та бінарних занять: «Куля і сфера, їхні елементи і властивості. Методи формування лексичної компетентності у дошкільників. Створення словника-мінімуму, «Вектори в просторі. Підсумок вивченого за семестр з української мови (у розрізі підготовки до ЗНО)», інтерактивна методична розробка інтегрованого заняття з математики, інформатики та основ комп'ютерних технологій «Об’єми призми та піраміди. 3D-моделювання геометричних тіл». Є постійним дописувачем Вісника коледжу та наукових видань (стаття «Інформаційно-комунікативна компетентність як ключова складова в процесі фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільного закладу», «Значення чисел у літературних творах Оноре де Бальзака на прикладі роману «Кузина Бетта», «Міждисциплінарна інтеграція як мотиваційний інструмент викладача, студента, учня»), учасником конкурсу педагогічних інновацій «Навчальні проекти із використанням ІКТ як засіб міждисциплінарної інтеграції у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільного закладу». Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні математики, впровадженням хмарних технологій та online-сервісу Google Classroom, формуванням інформаційно-комунікаційної компетентності студентів та викладачів у навчальному процесі на основі їх пізнавальної діяльності – методичною розробкою «Хмарні технології як інструмент міждисциплінарної інтеграції фахової підготовки майбутнього педагога». |
|
![]() |
|
Бабій Віталій Володимирович – викладач першої категорії. |
![]() |
Бабій Юлія Петрівна – викладач вищої категорії, старший викладач. Освіту здобула у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського, пройшла курси «Intel ® – навчання для майбутнього», здобула сертифікат тьютера, пройшла курси дистанційного навчання «Учасник вебінарів», отримала відповідні сертифікати. Педагогічний стаж: 23 роки. Викладає предмети: математика, природничі науки: фізика та астрономія. Створила методичний посібник з фізики, посібник з астрономії «Курс астрономії в презентаціях», працює над створенням посібника з фізики «Фізика в тестах та задачах». Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, online-сервіс Google Classroom. Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні математики, природничих наук: фізики та астрономії. |
|
![]() |
Клоченок Дарина Костянтинівна – викладач І кваліфікаційної категорії, магістр. |
|
![]() |
Колісник Лариса Євгенівна – викладач вищої категорії, старший викладач. |
|
Лагута Алла Валентинівна – викладач вищої категорії, старший викладач, магістр психології. |
||
![]() |
Уткіна Олена Вікторівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії, магістр біології, старший викладач. Освіту здобула у Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка, закінчила магістратуру при Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка. Педагогічний стаж: 21 рік. Викладає предмет: захист України та навчальні дисципліни: анатомія і валеологія: анатомія, основи медичних знань, основи психотерапевтичної роботи, анатомія, фізіологія, гігієна дітей з особливостями психофізіологічного розвитку. Створила методичні розробки: «Внутрішнє середовище організму. Будова та функції крові», «Взаємодія сенсорних систем, значення сенсорних систем для організму людини», «Захворювання ендокринної системи та їх профілактика». Є учасником Міжнародної науково-практичної конференції: «Оноре де Бальзак: грані, інтерпретація, Україна (стаття на тему: «Вплив стилю життя на розвиток психосоматичних захворювань»). Викладач приймає участь у науково- методичній роботі коледжу (школа професійного зростання – виступ на тему: «Прийоми розвитку критичного мислення. Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління»). Публікує статті (Методичний вісник коледжу: «Кінезіологічні вправи як ефективна здоров’язберігаюча технологія у роботі з дітьми молодшого шкільного віку». Активно пропагує серед студентської молоді Програму «За здоровий спосіб життя». Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, онлайн-сервіс Google Classroom. Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні предмету захист України та навчальних дисциплін: анатомія і валеологія: анатомія, основи медичних знань, основи психотерапевтичної роботи, анатомія, фізіологія, гігієна дітей з особливостями психофізіологічного розвитку та створенням методичного посібника з анатомії на тему: «Формування критичного мислення у студентів на заняттях з анатомії засобами інтерактивних технологій навчання». |
|
|
Чернецька Валентина Олександрівна – викладач вищої категорії, магістр біології. Освіту здобула у Ніжинському державному педагогічному університеті імені Миколи Гоголя; пройшла курси відділення післядипломної освіти ДВНЗ Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди; закінчила магістратуру при Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка. Педагогічний стаж: 20 років. Викладає навчальну дисципліну: основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою та предмет біологія. Створила методичні рекомендації до педагогічної практики з предмету «Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою», навчально-методичні посібники: «Ознайомлення дошкільників з представниками тваринного світу. Тип Молюски», «Ознайомлення дошкільників з представниками тваринного світу. Клас Комахи», «Методика знайомлення дітей з природою в схемах та таблицях», «Створення безпечного розвивального середовища ЗДО. Отруйні рослини», у співавторстві з Аллою Лагутою створила навчально-методичні посібники: «Пошуково-дослідницька діяльність як засіб формування пізнавальної активності дошкільників»; «Дидактичні ігри та вправи для дошкільників. Світ природи»; «Екологічні акції як форма організації екологічного виховання студентів», «Хвилинки милування природою як засіб екологічного виховання дошкільників». Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, online-сервіс Google Classroom. Під час дистанційного навчання використовує сервіси від національної освітньої платформи «Всеосвіта» та освітнього проекту «На Урок» для створення онлайн-тестів; олімпіади та конкурси як додатковий інструмент для мотивації. Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні навчальної дисципліни: основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою, предмету біологія та створенням електронних посібників для студентів з предмету «Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою». |
Останнє оновлення сторінки: 26.11.2021