Головна Контакти У вибране
Читати RSS » Комісія викладачів природничих та математичних дисциплін
  • Навігація по сайту

    «    Травень 2022    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031 
    Травень 2022 (4)
    Квітень 2022 (2)
    Лютий 2022 (8)
    Грудень 2021 (8)
    Листопад 2021 (6)
    Жовтень 2021 (13)

    Навчальні сервіси

    Посилання

    Адміністрація Президента України Урядовий портал Міністерство освіти і науки України osvita.ua Тести ЗНО онлайн Тренажер з правопису української мови

    Коледж в соціальних мережах

    Офіційна спільнота коледжу у Facebook Youtube-канал коледжу Офіційний Instagram Офіційний Telegram Офіційний TikTok

    Відеопрезентація


  • Комісія викладачів природничих та математичних дисциплін

     

    Комісія працює над науково-методичною проблемою: «Формування інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при  викладанні дисциплін природничого та математичного циклу»

    Викладачі комісії висококваліфіковані і творчі фахівці, які відмінно володіють навчальним матеріалом, студентською аудиторією, різноманітними інноваційними методами і прийомами навчання. Про їх фаховість свідчать проведені ними відкриті заняття, позанавчальні та виховні заходи. Викладачі Людмила Будаківська, Дарина Клоченок, Лариса Колісник, Алла Лагута, Олена Уткіна, Валентина Чернецька є постійними учасниками виставки методичних досягнень викладачів коледжу. Їхні праці високо оцінені конкурсною комісією і опубліковані як у Методичному віснику коледжу так і в інших наукових виданнях.
    Комплекси методичного забезпечення із дисциплін, що викладають викладачі комісії, підготовлені на високому методичному рівні (систематично поповнюються новими методичними та дидактичними матеріалами). Кабінети інформатики (зав. кабінетом Бабій В.В., Будаківська Л.Й., Клоченок Д.К.) постійно оновлюються сучасними навчальними інформаційними засобами також оновлюється навчальна база кабінетів анатомії, основ природознавства, природничих наук (зав. кабінетами: Колісник Л.Є., Чернецька В.О.). 
    Успішно працюють факультатив «Уроки стійкого розвитку» (керівник Колісник Л.Є.) і гурток «Еколог» (керівник Шелепа А.Л.).
    Викладачі комісії системно надають кваліфіковану методичну та практичну допомогу викладачам коледжу у використанні хмарних та інноваційних технологій, здійснюють технічний супровід освітнього процесу. Викладачі комісії активно впроваджують в освітній процес новітні технології:
    ● електронна форма навчання на базі спеціалізованого хмарного ПЗ Google Workspace;
    ● використання сервісів Google Classroom, Google Диск та інших додатків Google;
    ● використання online-сервісу створення інтерактивних мультимедійних навчальних блоків LearningApps.org;
    ● використання інфографіки;
    ● створення презентаційних матеріалів засобами online-сервісу Canva;
    ● платформу Mozabook;
    ● сервіси від національної освітньої платформи «Всеосвіта» та освітнього проекту «На Урок» тощо.
    Усі викладачі комісії систематично вдосконалюють свій фаховий рівень – беруть участь у міжобласних та регіональних семінарах, об’єднаннях, конференціях, методичних нарадах, майстер-класах, обласних і коледжних конкурсах методичних досягнень, пишуть наукові статті та публікуються у обласних та регіональних виданнях, мають сертифікати та нагороди.

     


     

    Будаківська Людмила Йосипівна – голова циклової комісії, викладач вищої категорії, викладач-методист. 
    Освіту здобула у Чернігівському державному педагогічному університеті ім. Т.Г. Шевченка; пройшла курси «Intel ® – навчання для майбутнього», здобула сертифікат тьютера. 
    Педагогічний стаж: 38 років.
    Викладає предмет: математика. 
    Координатор проекту із використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі коледжу. Впровадила Програму «Intel ® Навчання для майбутнього» у навчальний процес коледжу. Викладає дисципліни із використанням хмарних технологій, електронної форми навчання засобами online-сервісу Google Classroom, використовує сервіси від національної освітньої платформи «Всеосвіта» та освітнього проекту «На Урок» для створення онлайн-тестів; олімпіади та конкурси як додатковий інструмент для мотивації студентів.
    Створила методичні розробки: «Підвищення якості знань студентів із дисциплін природничого циклу засобами проектних технологій із використанням ІКТ», «Створення мультимедійних презентацій лекцій як метод формування комунікаційної культури майбутнього педагога шляхом творчої адаптації сучасних ІКТ до процесу викладання математики», «Міждисциплінарна інтеграція як інструмент підвищення рівня фахової підготовки майбутнього педагога». Методичні розробки: майстер-класу: «Створення дидактичних матеріалів за допомогою MS WORD», інтегрованих та бінарних занять: «Куля і сфера, їхні елементи і властивості. Методи формування лексичної компетентності у дошкільників. Створення словника-мінімуму, «Вектори в просторі. Підсумок вивченого за семестр з української мови (у розрізі підготовки до ЗНО)», інтерактивна методична розробка інтегрованого заняття з математики, інформатики та основ комп'ютерних технологій «Об’єми призми та піраміди. 3D-моделювання геометричних тіл». Є постійним дописувачем Вісника коледжу та наукових видань (стаття «Інформаційно-комунікативна компетентність як ключова складова в процесі фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільного закладу», «Значення чисел у літературних творах Оноре де Бальзака на прикладі роману «Кузина Бетта», «Міждисциплінарна інтеграція як мотиваційний інструмент викладача, студента, учня»), учасником конкурсу педагогічних інновацій «Навчальні проекти із використанням ІКТ як засіб міждисциплінарної інтеграції у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільного закладу».
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні математики, впровадженням хмарних технологій та online-сервісу Google Classroom, формуванням інформаційно-комунікаційної компетентності студентів та викладачів у навчальному процесі на основі їх пізнавальної діяльності – методичною розробкою «Хмарні технології як інструмент міждисциплінарної інтеграції фахової підготовки майбутнього педагога».
     

     

     

    Бабій Віталій Володимирович  викладач першої категорії. 
    Освіту здобув у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського, пройшов курси «Intel ® – навчання для майбутнього», здобув сертифікат тьютера.
    Педагогічний стаж: 23 роки.
    Викладає навчальні дисципліни: обчислювальна техніка і технічні засоби навчання, практикум з інформаційно-комунікаційних технологій. 
    Створює навчальні електронні посібники для студентів з інформатики, обчислювальної техніки та технічних засобів навчання. Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, online-сервіс Google Classroom.
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні навчальних дисциплін обчислювальна техніка і технічні засоби навчання та практикум з інформаційно-комунікаційних технологій. Займається організацією роботи інтерактивного комплексу коледжу.

     
     

     

    Бабій Юлія Петрівна – викладач вищої категорії, старший викладач.
    Освіту здобула у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського, пройшла курси «Intel ® – навчання для майбутнього», здобула сертифікат тьютера, пройшла курси дистанційного навчання «Учасник вебінарів», отримала відповідні сертифікати.
    Педагогічний стаж: 23 роки.
    Викладає предмети: математика, природничі науки: фізика та астрономія.
    Створила методичний посібник з фізики, посібник з астрономії «Курс астрономії в презентаціях», працює над створенням посібника з фізики «Фізика в тестах та задачах». Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, online-сервіс Google Classroom.
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні математики, природничих наук: фізики та астрономії.
     

     

    Клоченок Дарина Костянтинівна – викладач І кваліфікаційної категорії, магістр.
    Освіту здобула у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського. Отримала сертифікат про успішне завершення 44-годинного оновленого очного курсу за програмою Intel ® «Навчання для майбутнього» (версія 10.1).
    Педагогічний стаж: 7 років.
    Викладає предмет: інформатика і основи комп’ютерних технологій та навчальні дисципліни: обчислювальна техніка і технічні засоби навчання, практикум з інформаційно-комунікаційних технологій.
    Створила: написала й опублікувала статті «Використання сервісів Веб 2.0 як засіб формування ІКТ компетентності студентів ВНЗ», «Використання online-сервісів організації навчального процесу», «Особливості використання Інтернет-технологій в освітньому процесі», методичні розробки «Особливості застосування сервісів «Додатки Google для освіти: Classroom, Диск, Форми, Документи, Таблиці, Календар та online-сервіс LearningApps.org» в організації навчального процесу у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації», «П'ятиденний марафон для викладачів і студентів коледжу «Будь в темі» із врахуванням дистанційних форм роботи в організації позанавчального процесу у закладі фахової передвищої освіти».
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні предмету інформатика і основи комп’ютерних технологій та навчальних дисциплін: обчислювальна техніка і технічні засоби навчання, практикум з інформаційно-комунікаційних технологій та впровадженням хмарних технологій, online-сервісу Google Classroom, формуванням інформаційно-комунікаційної компетентності студентів та викладачів у навчальному процесі на основі їх пізнавальної діяльності, розробкою та удосконаленням комплексів методичного забезпечення дисциплін «Інформатика і ОКТ», «Практикум з ІКТ», «Обчислювальна техніка і ТЗН».

     
     

     

    Колісник Лариса Євгенівна – викладач вищої категорії, старший викладач. 
    Освіту здобула у Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка, пройшла курси «Intel ® – навчання для майбутнього», здобула сертифікат тьютера, сертифікат тренінгу «Впровадження освітнього модуля «Основи стратегії сталого розвитку в Україні» щодо кращих практик викладання основ сталого розвитку в рамках проекту» інтеграція положень Конвенцій Ріо у національну політику України Програми розвитку ООН в Україні.
    Педагогічний стаж: 36 років.
    Викладає предмети: природничі науки: хімія, біологія, географія та навчальну дисципліну основи екології. 
    Створила посібник «Формування екологічної компетентності студентів педагогічного коледжу», методичну розробку «Використання інноваційних технологій із використанням ІКТ при вивченні курсу основи екології». Написала статтю «Гра як особистісно-орієнтована технологія патріотичного виховання студентської молоді». Активно пропагує серед студентської молоді Програму «За здоровий спосіб життя». Застосовує у викладанні хмарні технології. 
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні природничих наук: хімія, біологія, географія та навчальної дисципліни основи екології.


     

     

    Лагута Алла Валентинівна  викладач вищої категорії, старший викладач, магістр психології.
    Освіту здобула у Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка.
    Педагогічний стаж: 24 роки.
    Викладає навчальні дисципліни: основи природознавства і методика ознайомлення дітей з природою, валеологія, основи геронтології, соціальна психологія, педагогічна психологія, психологія мови.
    Створила методичну розробку «Впровадження технології проблемного навчання на заняттях природничого циклу дисциплін», навчально-методичні посібники: «Словник основних понять і термінів з геронтології», «Авторські казки природничого змісту як засіб екологічного виховання дошкільників», «Лепбук про лепбук», «Моделювання як засіб формування знань про природу у дітей дошкільного віку», розробила дидактичні картки з валеології. У співавторстві з Чернецькою В.О. створила навчально-методичні посібники: «Дидактичні ігри та вправи для дошкільників. Світ природи», «Пошуково-дослідницька діяльність як засіб формування пізнавальної активності дошкільників», «Екологічні акції як форма здійснення екологічного виховання студентів», «Хвилинки милування природою як засіб екологічного виховання дошкільників». Викладач має численні друковані наробки. Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, online-сервіс Google Classroom.
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні навчальних дисциплін: основи природознавства і методика ознайомлення дітей з природою, валеологія, основи геронтології, соціальна психологія, педагогічна психологія, психологія мови та навчальним посібником з валеології для студентів та викладачів відділення соціальної педагогіки.

     
     

     

    Уткіна Олена Вікторівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії, магістр біології, старший викладач.
    Освіту здобула у Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка, закінчила магістратуру при Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка.
    Педагогічний стаж: 21 рік.
    Викладає предмет: захист України та навчальні дисципліни: анатомія і валеологія: анатомія, основи медичних знань, основи психотерапевтичної роботи, анатомія, фізіологія, гігієна дітей з особливостями психофізіологічного розвитку.
    Створила методичні розробки: «Внутрішнє середовище організму. Будова та функції крові», «Взаємодія сенсорних систем, значення сенсорних систем для організму людини», «Захворювання ендокринної системи та їх профілактика». Є учасником Міжнародної науково-практичної конференції: «Оноре де Бальзак: грані, інтерпретація, Україна (стаття на тему: «Вплив стилю життя на розвиток психосоматичних захворювань»). Викладач приймає участь у науково- методичній роботі коледжу (школа професійного зростання – виступ на тему: «Прийоми розвитку критичного мислення. Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління»). Публікує статті (Методичний вісник коледжу: «Кінезіологічні вправи як ефективна здоров’язберігаюча технологія у роботі з дітьми молодшого шкільного віку». Активно пропагує серед студентської молоді Програму «За здоровий спосіб життя». Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, онлайн-сервіс Google Classroom.
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні предмету захист України та навчальних дисциплін: анатомія і валеологія: анатомія, основи медичних знань, основи психотерапевтичної роботи, анатомія, фізіологія, гігієна дітей з особливостями психофізіологічного розвитку та створенням методичного посібника з анатомії на тему: «Формування критичного мислення у студентів на заняттях з анатомії засобами інтерактивних технологій навчання».
     

     

     

    Чернецька Валентина Олександрівна – викладач вищої категорії, магістр біології. 
    Освіту здобула у Ніжинському державному педагогічному університеті імені Миколи Гоголя; пройшла курси відділення післядипломної освіти ДВНЗ Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди; закінчила магістратуру при Житомирському державному педагогічному університеті імені Івана Франка.
    Педагогічний стаж: 20 років.
    Викладає навчальну дисципліну: основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою та предмет біологія.
    Створила методичні рекомендації до педагогічної практики з предмету «Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою», навчально-методичні посібники: «Ознайомлення дошкільників з представниками тваринного світу. Тип Молюски», «Ознайомлення дошкільників з представниками тваринного світу. Клас Комахи», «Методика знайомлення дітей з природою в схемах та таблицях», «Створення безпечного розвивального середовища ЗДО. Отруйні рослини», у співавторстві з Аллою Лагутою створила навчально-методичні посібники: «Пошуково-дослідницька діяльність як засіб формування пізнавальної активності дошкільників»; «Дидактичні ігри та вправи для дошкільників. Світ природи»; «Екологічні акції як форма організації екологічного виховання студентів», «Хвилинки милування природою як засіб екологічного виховання дошкільників». Застосовує у викладанні проектні технології із використанням ІКТ, online-сервіс Google Classroom. Під час дистанційного навчання використовує сервіси від національної освітньої платформи «Всеосвіта» та освітнього проекту «На Урок» для створення онлайн-тестів; олімпіади та конкурси як додатковий інструмент для мотивації. 
    Працює над формуванням інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти засобами інноваційних технологій навчання із використанням ІКТ при викладанні навчальної дисципліни: основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою, предмету біологія та створенням електронних посібників для студентів з предмету «Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою».

     


    Останнє оновлення сторінки: 26.11.2021

    Без регистрации Скачать игры 2013 бесплатные dle шаблоны и hd фильмы скачать
  •  
  • Поле тегів