ІV Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» привітно зустрів викладачів педагогічного коледжу 9 жовтня 2014 року. Лагідне сонце, сприятлива психологічна атмосфера, насиченість повітря творчими педагогічними ідеями, – все це зробило теоретично-практичний фестиваль навдивовижу цікавим, легким та успішним.
У холі Новоград-Волинського колегіуму привітно зустрічали гостей патріотично вбрані учні, вчителі та директор закладу. Швидка реєстрація, огляд книжкових виставок-продажів, обійми і фотографування давніх друзів-колег, нові зустрічі та знайомства миттєво наблизила час початку робочого засідання конференції. Урочисте відкриття та привітання більш, ніж 140 учасників із різних куточків України, вітальне слово керівництва та довгоочікуваний виступ засновника фестивалю, його натхненника і незмінного організатора – Анатолія Миколайовича Фасолі, викликало у публіки неабиякий ажіотаж.
«Дискусійна трибуна», на якій обговорювалися проблеми готовності вчителя до роботи в системі особистісно зорієнтованого навчання, налаштувала усіх учасників на робочу атмосферу та окреслила коло обговорюваних проблем.
Напевне, одним із найцікавіших моментів фестивалю було відвідування відкритих уроків, на яких практично були втілені педагогічні ідеї ОЗОНу. Далі була запланована робота в проблемних групах. Модератором однієї з груп виступила викладач нашого коледжу – Бабійчук Тамара Василівна. Під її керівництвом було представлено досвід роботи педагогів за стратегією ОЗОН та обговорено проблемні питання і завдання, які постають перед сучасним учителем-словесником.
В іншій групі презентували роботу Бердичівського педагогічного коледжу викладачі української мови та літератури Концевич Ольга Володимирівна та Кицак Людмила Вікторівна. Досвід роботи нашого коледжу за стратегією ОЗОН зацікавив колег із інших закладів: ставився ряд уточнюючих запитань, лунали схвальні відгуки та бажання відтворити та перетворити досвід нашого коледжу у власний.
Наступним кроком фестивалю були майстер-класи від відомих та непересічних вчителів про те, як на практиці застосовувати особистісно-зорієнтоване навчання на власних заняттях.
На підсумковому засіданні обговорювалися результати діяльності малих проблемних груп, з’ясовували шляхи вирішення проблем, підводилися підсумки та висловлювалися пропозиції.
Бердичівляни залишали Новоград-Волинський під покровом ночі, але у світлі ясного місяця, який освітлював не лише дорогу додому, але й нові ідеї, бажання самовдосконалюватися та розвиватися далі як викладачі-професіонали, адже життя – це постійних рух уперед.
Прес-центр
Бердичівського педагогічного коледжу