БПФК готовий оголосити результати конкурсу соціальної реклами"Новий погляд". Але спочатку короткий екскурс у передісторію.
Перша декада грудня багата датами, за кожною з яких криється глибокий зміст, надважлива мета або проблема, що потребує вирішення, - 16 днів проти насильства, День боротьби зі СНІДом, День волонтера, Міжнародний день людей з інвалідністю, Всесвітній день захисту прав людини.
Привернути увагу молоді до актуальних соціальних проблем, сформувати доречне ставлення до них, змотивувати нести правильні знання в маси та вчити переконувати інших у необхідності активно діяти, а не пасувати чи ігнорувати, - ось власне те, чого прагнули досягнути організатори конкурсу.
Формат завдання для участі у конкурсі обрано близький і цікавий для сучасної молоді - створення соціальної реклами /плакатів, постерів, відео, анімаційі т.п./ для соціальних мереж.
Конкурсні роботи власне і розміщувались на офіційних сторінках коледжу в Facebook та Instagram, а оцінку їм, у вигляді вподобайок та коментарів, давали користувачі цих мереж.
До конкурсу долучились як творчі команди від студентських груп, так і студенти одноосібно.
30 конкурсних робіт зібрали понад 3 тис. вподобань та коментарів , і понад 5 переглядів.
Станом на 12 грудня сформувалась п'ятірка явних лідерів. А от сьогодні ми вже можемо назвати однозначних переможців.
ІІІ-є місце:
Відеоролик "Торгівля людьми". Автор: Маруся Гасюк, студентка ІІІ курсу АС групи відділення "Соціальна робота".
Плакат "Людина має право". Автори: Тетяна Сулима та Олена Ренкас, студенти ІІ курсу групи АС відділення "Соціальна робота".
ІІ-е місце:
Відеоролик "Любіть своїх дітей". Автори: студенти ІІ курсу Б групи відділення "Дошкільна освіта".
Відеоролик "Ми проти насильства". Автори: студенти І курсу А групи відділення "Дошкільна освіта".
І-е місце:
Відеоролик "Булінг". Автори: творча команда студентів ІІ курсу А групи відділення "Дошкільна освіта".
Наталія Ігорівна Дукач,
заступник директора з гуманітарної освіти і виховання
Відео:
Скриншоти: