Усвідомлення того, що головною проблемою духовного та інтелектуального відродження нашого народу є оновлення змісту освіти, сприяло тому, що перевагою в організації навчального процесу стало формування професійної компетентності майбутнього спеціаліста.
Викладачі психолого-педагогічних дисциплін організовують навчальний процес на підставі широкого поля активності та самостійності студентів. Кожен з педагогів постійно впроваджує інноваційні технології навчання, які передбачають поєднання репродуктивних методів засвоєння студентами знань з методами проблемного навчання, що носять пошуковий, творчий характер.
Реалізація науково-методичної проблеми «Модернізація викладання психолого-педагогічних дисциплін як основа якісної підготовки майбутніх педагогів» циклової комісії викладачів знайшла своє відображення в навчально-виховних заходах, які відбувалися в межах тижня комісії.
Викладачами комісії проведено ряд навчальних занять: із загальної психології на тему «Увага» (Сидоренко К.П.), з методів соціально-педагогічних досліджень на тему «Організаційно-педагогічні умови соціально-педагогічного пошуку» (Мохно Н.С.), з соціальної педагогіки на тему «Гендерні ролі та гендерна ідентичність особистості» (Лисенко А.Г.), з логіки на тему «Судження» (Пучковська Н.В.), з дитячої психології на тему «Специфіка прояву темпераменту дітей на різних вікових етапах дошкільного дитинства» (Лагута М.Ф.), з дошкільної педагогіки на тему «Наступність у роботі дошкільного закладу та школи» (Пінькова Г.К.)
Цікавими та пізнавальними стали педагогічні читання «Стежками педагогічної спадщини К.Д.Ушинського», проведені викладачами Гордійчук Н.І. та Король Ю.В.
В напрямку професійно-практичної підготовки студентів проведено відкриту педагогічну практику на відділенні «Соціальна педагогіка» викладачами Сидоренко К.П., Ісмаїловою Н.І.
Катерина Петрівна Сидоренко,
голова циклової комісії викладачів педагогіки та психології
Фото: