«Бути педагогом, значить бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки» (С. Русова)
Головне завдання декади циклової комісії викладачів педагогіки та психології - підвищення ефективності позааудиторної роботи, розвиток у студентів педагогічної культури, удосконалення дослідницьких умінь та навичок, розвиток ініціативи, творчого підходу до розв’язання проблеми, розкриття інтелектуальних здібностей, фантазії, творчого потенціалу майбутніх фахівців – соціальних працівників та вихователів закладів дошкільної освіти.
Відкриті заняття з соціальної педагогіки на тему: «Девіантна поведінка. Її види» (викладачі Пушкарук І.В., Данилюк М.В., Лисенко А.Г.); дошкільної педагогіки на тему: «Моральне виховання дошкільників. Виховання основ гуманізму» (викладачі Пінькова Г.К. та Лисенко А.Г.); з основ психодіагностики та корекції на тему: «Використання проективних методик у вивченні особистості» (викладач Сидоренко К.П.) характеризуються креативністю, професійною спрямованістю, динамізмом, розвитком у студентів навичок практичної діяльності у закладах освіти.
Засідання Школи професійного зростання «Формувальне оцінювання: критерії та техніки. Адаптуємо до освітнього процесу коледжу» (викладач Гордійчук Н.І.) дало змогу викладачам поєднати теоретичні знання з практичним вправлянням у визначенні основних вимог до такого оцінювання знань майбутніх фахівців.
На відкритому засіданні циклової комісії викладачів педагогіки та психології на тему: «Модернізація комплексів методичного забезпечення психолого-педагогічних дисциплін» (з досвіду роботи викладачів педагогіки Гордійчук Н.І. та Вознюк І.В.) було підведено підсумки роботи та намічено основні напрямки роботи стосовно розвитку креативної особистості, яка володіє здатністю бачити проблеми під іншим кутом, відкласти стереотипне рішення та звернутися до нового.
Позанавчальні заходи, проведені викладачами Данилюк М.В. на тему «Світ толерантності – світ кольорів» (психологічний театр) та Вознюк І.В. до Всесвітнього дня дитини, спрямовані на виховання та розвиток толерантного, оригінального, вимогливого до себе та інших майбутнього фахівця-педагога.
Організаційно правильно підготовлені і проведені заходи тижня циклової комісії допомагають забезпечити належні умови для виявлення і розвитку творчої активності студентів, формування їх наукового світогляду, поглиблення знань і підвищення інтересу до навчання, а також для узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду.
Катерина Петрівна Сидоренко,
голова циклової комісії
викладачів педагогіки та психології