3 липня Бердичівський педагогічний коледж гостинно відчинив двері для Міжнародної італійсько-української літньої школи «Проектування інклюзії: цінності, інструменти, шляхи» для педагогів ДНЗ, ЗНЗ, асистентів вчителів, викладачів ВНЗ у рамках італійсько-українського проекту з інклюзивної освіти, яка вперше стартувала в Житомирській області.
Впродовж чотирьох днів освітяни області мали змогу ознайомитися з європейським досвідом впровадження інклюзивної освіти, взяти участь у майстер-класах і професійних діалогах, поміркувати над проблемами та шляхами їх вирішення.
У плідній співпраці представників Пармського університету (керівник проекту – Дімітріс Аргіропоулос), Житомирського державного університету імені Івана Франка (Коновальчук І.І., Тарнавська Н.П., Вознюк О.В., Коновальчук І.М. ), Управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації (Салацька А.П.), Бердичівського педагогічного коледжу (директор – Лейчук А.О.) учасникам літньої школи вдалось усвідомити інклюзію як невід’ємну складову сучасного освітнього процесу, зрозуміти, що інклюзивна освіта є проблемою не лише педагогічною, а й соціокультурною, зоною спільної відповідальності.
Із сімдесяти учасників літньої школи дванадцять – викладачі Бердичівського педагогічного коледжу. Сподіваємось, що здобутий досвід реалізується в практиці підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти.
Наталія Іванівна Гордійчук,
методист коледжу
ТРК "ВІК"
Репортаж Олени Лук’янюк