Головна Контакти У вибране
Читати RSS » Комісія викладачів суспільно-філологічних дисциплін
  • Навігація по сайту

    «    Лютий 2020    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    242526272829 
    Лютий 2020 (3)
    Січень 2020 (3)
    Грудень 2019 (11)
    Листопад 2019 (2)
    Жовтень 2019 (4)
    Вересень 2019 (4)

    Онлайн-сервіси

    Посилання

    Адміністрація Президента України Урядовий портал Міністерство освіти і науки України osvita.ua

    Коледж в соціальних мережах

    Офіційна спільнота коледжу у Facebook Youtube-канал коледжу Онлайн-сервіс Google Classroom Онлайн-сервіс Google Classroom

    Відеопрезентація


  • Комісія викладачів суспільно-філологічних дисциплін

    До складу циклової комісії суспільно-філологічних дисциплін входять 15 викладачів. Це духовно багаті особистості, які мають високий професійний рівень. Вони самовіддано разом зі студентами піднімають із глибин пласти духовних цінностей українського народу, що мають стати основою для виховання в майбутніх фахівців почуття національної гідності. Викладачі комісії формують мовно-патріотичну культуру особистості, прищеплюють інтерес до історії рідної країни, її традицій, а також залучають до вивчення мов і культур інших народів.

    МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА КОМІСІЇ:
    «Реалізація особистісно-орієнтованої системи навчання з метою формування творчої особистості».

    Педагогічне кредо: «Щоб бути хорошим викладачем, треба любити те, що викладаєш, та любити тих, кому викладаєш». В.Й. Ключевський
    Педагогічне есе:
    Вчитель, викладач, педагог… Скільки синонімів одного слова. Викладач… Це посада чи покликання? Яким має бути сьогодні викладач?
    Викладач – артист, роль якого триває не годину і не дві, а довгі роки. Він повністю занурюється у свою роль, живе нею. Викладач – лікар, який лікує не тільки тіло, а й душу. Викладач – будівельник. Він будує людські долі. У той же час, викладач – проста людина. Зі своїми радощами і печалями, проблемами. Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний. Звідки ж бере свої сили викладач, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю…
    Кожне заняття – це маленький спектакль, це заняття людяності, етичності, моральності, пізнання себе, світу в ньому, заняття всебічного розвитку особистості студента. Віримо, що найкращі заняття ще попереду. І продовжувати їх буде саме життя.
    Як відомо: навчальний заклад був і буде в житті кожного. Для студентів - це набуття знань, а для викладача - книга життя, читаючи яку, сторінку за сторінкою, набираєшся безцінного досвіду. І важливо, щоб цей досвід Викладача із маленької "зернинки", яку він вкладає в кожного свого студента, проріс урожайним "колоссям" на життєвій ниві його вихованців.

    Дисципліни, що входять до складу циклової комісії:

    • українська мова,
    • українська література,
    • світова література,
    • іноземна мова,
    • історія України,
    • всесвітня історія,
    • основи філософських знань,
    • основи економічної теорії,
    • історія молодіжного дитячого руху,
    • людина і світ,
    • основи правознавства,
    • педагогічна етика та естетика,
    • соціологія,
    • культурологія.
     

      

    Концевич Ольга Володимирівна – голова циклової (предметної) комісії, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист. Закінчила Житомирський педагогічний державний університет ім. І.Франка.
    Творча, цілеспрямована особистість, бере активну участь у громадському житті коледжу. На заняттях використовує різноманітні методи навчання, нетрадиційні технології, розвиває творчість студентів, спонукає їх до самовдосконалення. 
    Педагогічне кредо: «Далеко не кожному призначено винайти порох, але майстром у своїй справі повинен стати кожний».
    Дисципліни: українська мова, українська література, українська мова («за професійним спрямуванням»), культура мовлення.
    Науково-методична проблема: «Використання електронних засобів навчання на заняттях та самостійної діяльності студентів як засіб формування професійної компетентності».

      Бабійчук Тамара Василівна – кандидат педагогічних наук
    Освіта: Житомирський педагогічний університет ім. І. Я. Франка.
    Заняття Тамари Василівни - це безперервний процес творчості з використанням сучасних інтерактивних методів, які стимулюють уміння нестандартно мислити, швидко орієнтуватися у ситуації, здатність переносити знання в нові умови активізують особистісний потенціал студента.
    Велика увага приділяється організації самостійної та індивідуальної роботи студентів.
    Використання різноманітних форм своєї роботи спрямоване на прищеплення студентам поваги і любові до національної культури України, до її мови, літератури, мистецтва, до народної творчості.
    Традицією коледжу стали заходи, присвячені святкуванню Дня слов'янської писемності, Шевченківської декади, Дня української писемності та мови, де студенти можуть проявити свої наукові та творчі здібності. Все це сприяє розвитку індивідуальних здібностей студентів і формуванню в них національно-патріотичного менталітету.
    Бабійчук Тамара Василівна працює над проблемою:«Формування та розвиток професійної компетентності студентів у самостійній роботі».
    Дисципліни: українська мова, українська література, історія світової та зарубіжної літератури.
    Педагогічне кредо:
    О, не взискуй гіркого меду слави!
    Той мед недобрий, від кусючих бджіл.
    Взискуй сказать поблідлими вустами
    хоч кілька людям необхідних слів.
    Взискуй прожить несуєтно і дзвінко.
    Взискуй терпіння витримати все.
    А справжня слава - це прекрасна жінка,
    що на могилу квіти принесе.
    (Ліна Костенко)
     

      Губарєва Тетяна Ігорівна – викладач вищої кваліфікаційної категорії.
    Освіту здобула у Житомирському педагогічному університеті ім. І.Я. Франка.
    Її професійна діяльність ґрунтується на верховенстві загальнолюдських цінностей, норм і принципів моралі. Тетяна Ігорівна виховує у студентів любов до знань, прихильність перед творчістю і несамовите бажання допомогти собі та іншим.Не підміняє студентські рішення своїми, «..хай ідуть дорогою випробувань і отримують дійсне задоволення від своїх маленьких перемог».
    Педагогічне кредо: «Ми працю любимо, що в творчість перейшла...» (М.Рильський).
    Дисципліни: українська література, світова література.
    Науково-методична проблема: «Компетентнісний підхід до організації навчання та формування у студентів ключових компетентностей».
        Кицак Людмила Вікторівна – кандидат філологічних наук. Закінчила Житомирський педагогічний університет ім. І.Я. Франка.
    Педагогічне кредо: «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом» (Ліна Костенко).
    Дисципліни: українська мова, українська література, світова література.
    Науково-методична проблема: «Жанр детективу у творчості сучасних українських письменників».
     

     

    Зайкова Людмила Михайлівна – має вищу кваліфікаційну категорію. Закінчила Житомирський педагогічний університет. 
    Для її занять характерною рисою є використання інтерактивних прийомів, форм навчальної діяльності студентів, що значно підвищує питому вагу самостійної роботи, активізує їхню розумову і пізнавальну діяльність. Пріоритет надає комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою як засобом спілкування. Поряд із цим не ігноруються мовні вправи, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення фонетично, лексично і граматично.
    Належну увагу приділяє позакласній роботі з предмету. Проводить роботу з обдарованими дітьми.
    Педагогічне кредо: «Якщо хочете нагодувати на один день, то дайте їй рибину. Якщо хочете нагодувати на все життя – навчіть її ловити рибу» (Китайська народна мудрість).
    Дисципліни: англійська мова
    Науково-методична проблема: «Розвиток навичок критичного мислення студентів на заняттях англійської мови».

     

     

     

    Гайдай Леся Сергіївна – викладач ІІ кваліфікаційної категорії. Освіту здобула у Житомирському педагогічному університеті ім. І.Я. Франка.
    Широко практикує завдання, які вимагають самостійності, вміння студентів комбінувати матеріал залежно від потреб мовленнєвої ситуації. Вдало використовує ситуативні і тематичні малюнки та картини, кодограми, схеми, таблиці, роздатковий матеріал для парної та індивідуальної роботи. Добре поєднуються індивідуальні і колективні форми роботи, різні ігри.
    Педагогічне кредо: «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо, якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання» (В.О. Сухомлинський).
    Дисципліни: англійська мова.
    Науково-методична проблема: «Використання інтерактивних методів навчання на заняттях англійської мови як засіб формування комунікативно-мовленнєвої та соціокультурної компетентності студентів».
     

      Галів Михайло Васильович – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший викладач». Закінчив Івано-Франківський педагогічний університет ім. В.Стефаника.
    Історія – це минуле, сучасне, майбутнє. Як писав відомий український поет, етнограф, перекладач М.Т. Рильський: „Хто не пам’ятає минулого, той не вартий майбутнього”.
    Для підвищення ефективності навчального процесу 
    Галів М.В. використовує різноманітні методи навчання, які активізують пізнавальну діяльність студентів, а саме: ігрові технології, систему історичних завдань, а також приділяє увагу проблемі індивідуалізації навчання і розробляє систему опрацювання першоджерел та додаткової літератури через реферативну форму роботи студентів
    Дисципліни: історія України, всесвітня історія, основи економічної теорії.
    Науково-методична проблема:
     

      Малютенко Зінаїда Миколаївна – викладач І категорії.
    Освіта: Волинський національний університет ім. Лесі Українки. 
    На заняттях використовує інноваційні методи навчання, зацікавлює студентів використанням цікавої додаткової інформації. Разом зі студентами визначає рівень сформованості в них громадянської позиції, зацікавленості в майбутньому.
    Для більш активного залучення студентів до вивчення дисциплін викладачем проводиться велика кількість культурно-освітніх заходів, зокрема:
    • засідання "круглих столів" з актуальних питань правознавства та історії;
    • «мозкові штурми»;
    • дискусії та інші заходи.

    Дисципліни: основи правознавства, основи економічної теорії, основи філософських знань.
    Науково-методична проблема: «Розвиток критичного мислення студентів у процесі вивчення суспільних дисциплін».

     

     

     

    Кушнерьова Олена Петрівна
    Освіта: Рівненський державний гуманітарний університет.
    Олена Петрівна на заняттях веде пошук нових ефективних методів та прийомів навчання, які розвивають розумову діяльність студентів, підвищують їх творчу активність, вчить чітко формулювати думки, доводити свою точку зору. Організація занять носить практичний характер і пов’язана з майбутньою професійною діяльністю студентів. Використання проблемно-розвивальних завдань спрямовує студентів у русло науково-дослідницьких роботи, сприяє творчому розвитку особистості.
    Викладач якісно та результативно працює над методичним забезпеченням предметів, які викладає, виявляє в роботі високу якість навчання.
    Методичні посібники: «Соціально-педагогічні ситуації», «Рекомендації щодо використання інтерактивних технології навчання на уроках педагогічної етики», «Рекомендації студентам щодо проведення досліджень соціальних проблем» сприяють професійному зростанню студентів на всіх етапах навчання.
    Відкриті заняття викладача є свідченням постійного вдосконалення фахової майстерності та творчості.
    Життєве кредо:
    Можна жить, а можна існувати,
    Можна думать – можна повторять.
    Та не можуть душу зігрівати
    Ті, що не палають, не горять!
    (В. Симоненко)
    Педагогічне кредо: «Життя – постійне самовдосконалення.
    Коли людина вважає себе досконалою, її життя втрачає сенс».
    Дисципліни: педагогічна етика та естетика, соціологія.
    Науково-методична проблема: «Пошуково-дослідницька робота студентів як засіб розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців освіти».

     

     

    Данилюк Мар’яна Віталіївна – викладач ІІ кваліфікаційної категорії.
    Освіта: Національний авіаційний університет та Житомирський педагогічний університет імені І.Я.Франка.
    На заняттях використовує методи емоційного стимулювання, тим самим допомагає сприймати важку термінологію через цікаві приклади та ефект здивування. За допомогою методів пізнавальних ігор прищіплює студентам навички активної практичної участі в житті суспільства.
    Педагогічне кредо: «Не в кількості знань полягає освіта, а вповному розумінні, й майстерному застосуванні в житті, всього того, що знаєш»
    Дисципліни: охорона праці, основи правознавства, специфіка роботи соціального гувернера.

     

    Кицак Богдан Вікторович – спеціаліст І категорії.
    Освіта:Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
    Консультант з питань історії. Здобувач наукового ступеня кандидат історичних наук за темою «Медичне забезпечення населення в райхскомісаріаті «Україна» в 1941–1944 рр.»
    Педагогічне кредо: Найважчий труд – це творення самого себе.
    Дисципліни: «Всесвітня історія», «Історія України», «Основи філософських знань», «Історія дитячого та молодіжного руху в Україні».
    Науково-методична проблема: «Розвиток критичного мислення в умовах інформаційної свободи суспільства»

      


    Останнє оновлення сторінки: 01.02.2018

    Без регистрации Скачать игры 2013 бесплатные dle шаблоны и hd фильмы скачать
  •  
  • Поле тегів