Завдання комісії: «Забезпечення якісної освіти студентів шляхом підвищення інноваційної культури педагогів».
Викладачі комісії велику увагу приділяють духовно-інтелектуальному розвитку особистості, підвищують професійну компетентність студентів, створюють усі умови для збагачення внутрішнього уявлення про високі людські ідеали та любов до всього прекрасного. З цього приводу викладачі комісії проводять велику просвітницьку діяльність: музичні лекторії, лекції-концерти, заняття в творчих гуртках, сприяють професійно-творчій реалізації студентів під час навчально-практичної підготовки в ЗДО та ЗЗСО.
Педагоги постійно в творчих пошуках, мають високий потенціал викладання, самовіддані педагогічній професії та музичному мистецтву.
|
Літкович Оксана Федорівна - голова предметно-циклової комісії, викладач вищої категорії, старший викладач. Освіту здобула у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського. Педагогічний стаж: 19,5 років. Дисципліни: гармонія, сольфеджіо, методика музичного виховання в загальноосвітній школі, хорове диригування, керівник педагогічної практики в дошкільному навчальному закладі та загальноосвітній школі, концертмейстер. Кредо: Лише той Учитель, хто живе так, як навчає. Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться. Друковані праці: «Методичний посібник з дисципліни «Гармонія»», «Теоретико-практичний посібник з гармонії в таблицях і схемах», «Методичний посібник з методики музичного виховання в загальноосвітній школі», «Зміст програми «Музичне мистецтво»», «Інструктивно-методичні матеріали щодо організації педагогічної практики в загальноосвітній школі для студентів спеціальності 5.02020401 «Музичне мистецтво»», «Музична райдуга 1-4 класи», «Музична райдуга 1-7 класи», «Сучасні технології музичного навчання та виховання дошкільників» , «Актуальні питання сучасного музичного виховання дітей», «Організація традиційних та нетрадиційних свят та розваг в дошкільному навчальному закладі», «Методика та технології організації музичної діяльності дітей в інклюзивних групах дошкільного навчального закладу». Оновлення та реорганізація навчальних програм відповідно нових вимог. Упорядник навчальних програм з дисциплін: методика музичного виховання в школі, гармонія, сольфеджіо. Тема, над якою працює викладач: «Реалізація особистісно-орієнтованої системи навчання з метою формування творчої особистості студента». |
|
|
Мельник Наталія Олегівна – викладач вищої категорії. Керівник гуртка «Музична терапія». Освіту здобула в Національній музичній академії України ім. Чайковського. Педагогічний стаж: 15 років. Дисципліни: сольфеджіо, елементарна теорія музики, основний музичний інструмент, концертмейстер. Кредо: «Навчати — означає подвійно вчитися. Студентам потрібні не повчання, а приклади». Друковані праці: «Музичний диктант, як одна з форм роботи на уроці сольфеджіо», «Навчальний посібник для самостійної роботи з предмету «Елементарна теорія музики»», «Креативна музична педагогіка в сучасній українській дошкільній освіті», «Музикотерапія як засіб саморегуляції емоційних станів студентів педагогічного коледжу» (випускна творча робота на проходження курсів підвищення кваліфікації), «Використання методів музичної терапії в процесі музичного виховання дошкільників, автор нетрадиційного сценарію: новорічна музична розвага «Давайте приготуємо морозиво!». Оновлення та реорганізація навчальних програм відповідно нових вимог. Упорядник навчальних програм з дисциплін: елементарна теорія музики, сольфеджіо. Тема, над якою працює викладач: «Використання методів музичної терапії в навчально-виховному процесі студентів педагогічного коледжу».
|
|
|
Лінчук Вікторія Валеріївна - викладач І категорії. Освіту здобула в Житомирському інституті культури і мистецтв державної академії керівних кадрів культури і мистецтв, Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті ім. Г. Сковороди. Педагогічний стаж: 10 років. Дисципліни: методика музичного виховання в дошкільному навчальному закладі, гармонія, світова музична література, педагогічна практика в дошкільному навчальному закладі та загальноосвітній школі, концертмейстр. Кредо: «Учитись важко,а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще Той сам сягнеш нової висоти». (М.Сингаївський) Друковані праці: «Посібник з світової музичної літератури», Практичний посібник «Музично-ритмічні рухи в ЗДО» 2018-2019, оновлення робочої навчальної програми дисципліни «Світова музична література», створення начальної програми дисципліни «Мистецтво», автор нетрадиційного сценарію розваги «Бал шахів» 2018 р., «Музично-ритмічні рухи по методиці Т. Суворової 2017 р., «Спів як вид музичної діяльності дітей дошкільного віку. Методичні рекомендації». Оновлення та реорганізація навчальних програм відповідно нових вимог. Тема, над якою працює викладач: «Різні типи навчальних занять в педагогічному коледжі та методика їх організації».
|
|
|
Радовець Ніка Геннадіївна - викладач вищої категорії. Освіту здобула в Житомирському державному педагогічному університеті ім. І. Франка. Педагогічний стаж: 27,5 років. Дисципліни: основний музичний інструмент, акомпанемент, методика музичного виховання в дошкільному навчальному закладі, керівник педагогічної практики в дошкільному закладі та загальноосвітній школі. Кредо: «Сучасне заняття – це твір мистецтва, де викладач уміло використовує всі можливості для розвитку особистості студента». Друковані праці: Збірник сценаріїв «Свят та розваги для дошкільників в ДНЗ», «Формування творчого мислення студентів на практичних заняттях з методики музичного виховання в ДНЗ», «Теорія та педагогічна філософія М.Шаффера», «Педагогічна філософія М.Шаффера в практичній підготовці музиканта-фахівця», автор нетрадиційного сценарію заняття «Чарівний звук» (за методикою М.Шутя), автор нетрадиційних сценаріїв розваг «Милувальниця-оберігальниця», «Музична обсерваторія». Упорядник навчальних програм з дисциплін: «Методика музичного виховання в дошкільному навчальному закладі». Тема, над якою працює викладач: «Використання ІТ в навчальному процесі під час професійного становлення музиканта-практика».
|
|
|
Мельник Дмитро Олександрович - викладач вищої категорії. Освіту здобув у Вінницькому державному педагогічному інституті ім. М. Коцюбинського. Педагогічний стаж: 20,5 років. Дисципліни: основний інструмент, додатковий інструмент, акомпанемент, методику музичного виховання в школі. Є керівником підгрупи практикантів на педагогічній практиці. Викладач виявляє високий рівень самоорганізації та професійного вдосконалення. Бере активну участь в роботі Народної хорової капели музичного відділення, оркестрової групи народного хору “Полісся” та духовому оркестрі коледжу. Тема, над якою працює викладач: «Розвиток музичної активності, як мотивуючого фактору у формуванні музиканта-інструменталіста». |
Основні завдання ЦК музично-теоретичних дисциплін на 2021-2022 н.р.
Завдання:
1. Удосконалити зміст навчально-методичних комплексів музично-теоретичних дисциплін електронної бази методичного забезпечення.
2. Продовжити роботу щодо практичної підготовки майбутніх педагогів.
3. Удосконалити та розширити тематику курсових робіт з методики музичного виховання в ЗЗСО та ЗДО.
4. Продовжити роботу профорієнтаційної роботи з метою пропаганди спеціальності музичного керівника та вчителя музичного мистецтва.
5. Активізувати позанавчальну роботу комісії, направлену на підвищення творчого виховання діяльності студентів.
6. Роботу спрямувати на оптимізацію навчально-виховного процесу для досягнення максимально можливих результатів у формуванні професійно необхідних знань, умінь та навичок студентів та розвитку особистісних якостей.
7. Забезпечувати високу якість освіти засобами інноваційних технологій навчання. Впроваджувати новітні технології навчання у викладанні гармонії, сольфеджіо, елементарної теорії музики, методики музичного виховання в ДНЗ та школі, світової та української музичної літератури.
8. Здійснювати особистнісно - діяльнісний розвиток студентів на засадах творчого індивідуального проектування.
9. Підготувати та провести ряд відкритих традиційних та нетрадиційних занять по дисциплінам ЦК.
10. Постійно удосконалювати КМЗ та впроваджувати роботу ЦК в onlinе-сервісі Google Classroom.
11. Створити практичні зошити з СРС по дисциплінам ЦК для студентів з різним рівнем підготовки (гармонія, методики музичного виховання в ЗЗСО та ЗДО, укр.муз.літ., ЕТМ).
12. Підготувати та провести WORKSHOP з музично-теоретичних дисциплін серед музичних шкіл району та області. Підготувати та провести творчу лабораторію з музчними керівниками міста на тему: «Інноваційні тенденції в ЗДО в умовах реформування освіти».
13. Керувати науковою роботою – курсові проекти, пошуковою діяльністю – робота студентів на фольклорній практиці.
14. Підготувати та провести практико-зорієнтований проект «Музикотерапевтичний альманах» для студентів відділення «Музичне мистецтво».
15. Виконати модернізацію ЕКМЗ викладачів ЦК, щодо оновлення та структуризації, відповідно сучасних стандартів освіти.
16. Підготувати статті до друку в «зовнішніх» виданнях.
Останнє оновлення сторінки: 19.11.2021