Науково-методична проблема комісії "Використання інноваційних технологій у процесі інструментально-виконавської підготовки студентів"
Науково-методична проблема комісії «Використання інноваційних технологій у процесі інструментально-виконавської підготовки студентів»
Циклова комісія викладачів гри на фортепіано удосконалює форми і методи освітньо-виховної роботи орієнтуючись на специфіку індивідуального навчання, розвиток загальних і музичних здібностей студента, творчу активність та пізнавальну діяльність.
Викладачі комісії активно впроваджують розвиваючий потенціал фортепіанного виконавства, формують всесторонньо розвинену особистість, компетентного фахівця із багатим світоглядом та здобутим комплексом знань, умінь і навичок, що складають підґрунтя професійної діяльності музиканта-педагога.
Основні завдання на 2021-2022 н.р.:
1. Продовжити роботу ЦК в напрямку імплементації Закону України «Про фахову передвищу освіту».
2. Удосконалювати методичний супровід освітнього процесу в умовах гнучкої структури навчального року (очного, змішаного, он-лайн навчання).
3. Продовжувати впровадження інноваційних технологій в інструментально-виконавську підготовку, організувати та провести інтелектуально-музичну гру «Кейс виконавських портретів».
4. Формувати інформаційну культуру та цифрову компетентність педагогічних працівників. Створювати можливості для здійснення професійної діяльності в умовах мережевої взаємодії.
5. Сприяти модернізації та інтенсифікації освітнього процесу шляхом інтеграції сучасних педагогічних технологій з ІКТ, пропагувати фах музичного керівника та вчителя музичного мистецтва.
6. Продовжити роботу над створенням єдиного інформаційного освітнього середовища (ІОС) коледжу, розширювати та поповнювати електронний нотний архів комісії.
7. Узагальнити та підсумувати роботу циклової комісії викладачів гри на фортепіано у напрямку «Використання інноваційних технологій у процесі інструментально-виконавської підготовки студентів».
У складі комісії працює 8 викладачів. З них:
• викладач-методист – 1;
• старший викладач – 4;
• викладач вищої категорії – 3.
|
Жеревчук Ірина Миколаївна – голова циклової комісії, викладач вищої категорії, викладач-методист. Освіту здобула у Житомирському музичному училищі ім. В.С. Косенка, Українському державному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова. Педагогічне кредо: "Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає". Педагогічний стаж: 24 роки. Викладає дисципліни: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, акомпанемент, аналіз музичних форм, українська музична література, українська народна музична творчість, концертмейстер. Друковані праці: Навчально-методичний посібник «Аналіз музичних форм», «Педагогічна культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя музики», «Ефективні методи та прийоми сучасного заняття гри на фортепіано», «Моделювання педагогічних ситуацій як інноваційний метод у професійній підготовці вчителя музичного мистецтва», «Діалогова взаємодія як інноваційний методологічний підхід у роботі над фортепіанним ансамблем». Працює над методичною проблемою: «Впровадження інноваційних методологічних підходів у професійну підготовку вчителів музичного мистецтва». |
|
![]() |
Дьячук Олена Анатоліївна – викладач вищої категорії, старший викладач. Освіту здобула у Рівненському музичному училищі, Рівненському педагогічному інституті ім. Д. Мануїльського. Педагогічне кредо: "Навчу кожного, хто хоче навчитись". Педагогічний стаж: 26 років. Викладає дисципліни: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, акомпанемент, концертмейстер, керівник педагогічної практики в ЗДО. Друковані праці: «Фортепіанна техніка – важлива складова інтегрованої виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва», «Роль образно-асоціативного уявлення у підготовці педагогічної тематичної колекції дитячого репертуару для слухання музики в школі». Працює над методичною проблемою: «Розвиток комунікативних компетентностей майбутніх вчителів музики в умовах мистецької освіти». Студенти викладача Дьячук О.А. неодноразово ставали лауреатами Всеукраїнських фестивалів-конкурсів. |
|
|
Мазур Аліса Володимирівна – викладач вищої категорії. |
|
![]() |
Могільовцева Світлана Леонідівна – викладач вищої категорії, старший викладач. Освіту здобула у Рівненському педагогічному інституті ім. Д. Мануїльського. Педагогічне кредо: «Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому». Педагогічний стаж: 44 роки. Викладає дисципліни: основний музичний інструмент, акомпанемент, концертмейстер. Друковані праці: «Методи та прийоми роботи над технічними труднощами на заняттях із основного музичного інструменту», «Формування професійної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва через засоби інструментально-виконавської діяльності». Працює над методичною проблемою: «Сучасні педагогічні принципи в інструментально-виконавській підготовці студентів». |
|
![]() |
Остапюк Наталія Миколаївна – викладач вищої категорії, старший викладач. Освіту здобула у Бердичівському педагогічному училищі, Рівненському педагогічному інституті ім. Д. Мануїльського. Педагогічне кредо: «Тільки творчий педагог може виховати творчого студента». Педагогічний стаж: 32 роки. Викладає дисципліни: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, акомпанемент. Працює над методичною проблемою: «Формування креативної особистості студента через призму розкриття художніх образів фортепіанних творів». Студенти викладача Остапюк Н.М. є активними учасниками концертних програм, фестивалів, переможцями Всеукраїнських та Міжнародних мистецьких конкурсів. |
|
![]() |
Путішина Людмила Олександрівна – викладач вищої категорії, старший викладач. Освіту здобула у Бердичівському педагогічному училищі, Рівненському педагогічному інституті ім. Д. Мануїльського. Педагогічне кредо: «Тільки творчий педагог може виховати творчого студента». Педагогічний стаж: 32 роки. Викладає дисципліни: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, акомпанемент. Друковані праці: Педагогічні та виконавські принципи видатного педагога-піаніста К. Ігумнова; Сутність та зміст виконавської інтерпретації; Християнські мотиви у фортепіанному циклі ор.30 С. Борткевича Музичні картинки за казками Г.Х. Андерсена; Використання різних видів роботи у концертмейстерському класі; Педагогічні можливості музики Р.М. Глієра у розвитку фортепіанних навичок студентів; Особливості жанру прелюдії у творчості Ф. Шопена на прикладі прелюдій з ор.28 № 4, № 7, № 20; Жанр фортепіанної мініатюри у творчості Ф. Шопена; Сутність поняття жанр у педагогіці мистецтва; Використання етюдів К. Черні у редакції Г. Гермера у мистецьких закладах на уроці з основного музичного інструменту; Жанр фортепіанної мініатюри у творчості Ф. Шопена; Використання етюдів К. Черні у редакції Г. Гермера у мистецьких закладах на уроках з основного музичного інструменту; Ансамблеве музикування як засіб оптимізації навчального процесу студентів у закладах мистецького спрямування; Становлення та еволюція музичних жанрів: історичний аспект; Проблема жанрової класифікації у педагогіці мистецтва; Розвиток жанру мініатюри׃ історичний аспект; Використання жанру мініатюри в навчальній підготовці майбутніх учителів музики. Працює над методичною проблемою: «Розвиток поліфункціональності майбутнього педагога-музиканта в процесі фахової підготовки». |
|
|
Титаренко Людмила Олексіївна – викладач вищої категорії. Освіту здобула у Бердичівському педагогічному училищі, Рівненському педагогічному інституті ім. Д. Мануїльського. Педагогічне кредо: «Де є бажання, знайдеться й шлях». Педагогічний стаж: 28 років. Викладає дисципліни: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, акомпанемент, концертмейстер. Друковані праці: «Основні принципи читання з листа як частина педагогічної майстерності вчителя музики», «Сучасні інтерпретаційні тенденції у фортепіанній мініатюрі». Працює над методичною проблемою: «Розвиток активного творчого мислення студентів на заняттях з акомпанементу». |
|
|
Цимбаліст Тетяна Михайлівна – викладач вищої категорії. Освіту здобула у Бердичівському педагогічному училищі, Вінницькому педагогічному інституті ім. М. Островського. Педагогічне кредо: «Знайти шлях до кожного студента, сприяючи розвитку його творчих здібностей». Педагогічний стаж: 30 років. Викладає дисципліни: основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, акомпанемент, концертмейстер. Друковані праці: «Організація дитячого музичного театру в ДНЗ», «Розвиток особистості студента з обмеженими фізичними можливостями у класі фортепіано». Працює над методичною проблемою: «Особливості фахової підготовки студентів з особливими освітніми потребами на заняттях фортепіанного циклу». |
Останнє оновлення сторінки: 25.11.2021