Науково-методична проблема циклової комісії
«Забезпечення високої якості освіти засобами інноваційних технологій навчання з використанням ІКТ при викладанні психолого-педагогічних дисциплін в умовах змішаного (дистанційного) навчання»
Основними завданнями роботи циклової комісії у процесі реалізації проблеми є:
- у своїй роботі керуватися інноваційними особистісно-орієнтованими технологіями підготовки фахового молодшого бакалавра;
- удосконалювати методичне забезпечення освітнього процесу в умовах застосування різних форм навчання (офлайн, онлайн (синхронного, асинхронного), змішаного;
- розширювати інформаційну культуру та удосконалювати цифрову компетентність педагогічних працівників;
- продовжувати удосконалювати систему оцінювання успішності студентів.
У складі комісії працює 12 викладачів.
З них:
• Заслужений працівник освіти України – 1;
• викладач-методист – 2;
• старший викладач – 3;
• спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії – 6;
• спеціаліст першої кваліфікаційної категорії – 2;
• спеціаліст другої кваліфікаційної категорії – 2;
• спеціаліст – 2.
Мотиваційна фраза викладачів циклової комісії педагогіки і психології:
«Педагог торкається до вічності: ніхто не може сказати, де закінчується його вплив»
Ознайомитися із роботою викладачів циклової комісії (посібники, друковані статті в зовнішніх виданнях, відзнаки, нагороди), переглянувши електронні портфоліо викладачів
Вознюк Ірина Володимирівна – голова циклової комісії, спеціаліст I кваліфікаційної категорії. Закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка (2008-2010); Київський університет імені Бориса Грінченка (2010-2011). В коледжі працює з 2010 року. Педагогічний стаж 13 років. Дисципліни: педагогіка, соціальна робота в сфері дозвілля, етика соціально-педагогічної діяльності, інноваційні педагогічні технології. Фраза-мотиватор: «Щоб дійти до мети, треба перш за все йти» (Оноре де Бальзак). Науково-методична проблема: «Використання технік формувального оцінювання при викладанні педагогіки як умова забезпечення якості освіти». |
||
Сидоренко Катерина Петрівна - спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший викладач. Закінчила РДПІ ім. Д.З. Мануїльського (1986 р.). В коледжі працює з 1984 року. Педагогічний стаж 44 роки. Дисципліни: психологічна діагностика. Фраза-мотиватор: «Я вибрала долю собі сама. І що зі мною не станеться – у мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці» (Ліна Костенко). Науково-методична проблема: «Формування психологічної компетентності майбутніх педагогів на основі впровадження в освітній процес прийомів критичного мислення». |
||
Вінарчук Тетяна Миколаївна – спеціаліст І категорії. Закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка (2008 р.). В коледжі працює з 2008 р. Педагогічний стаж 14 років. Дисципліни: соціальна педагогіка, методика соціально-педагогічної роботи, патопсихологія з основами дефектології, основи психодіагностики та корекції, психологічна діагностика, соціологія, конфліктологія і практична медіація. Фраза-мотиватор: «Щоб бути хорошим викладачем, необхідно любити те, що викладаєш, та тих, кому викладаєш» (В.Й. Ключевський). Науково-методична проблема: «Використання педагогічних задач у формуванні професійного мислення майбутніх соціальних педагогів». |
||
|
Гордійчук Наталія Іванівна – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, методист коледжу, керівник обласного методичного об’єднання методистів ЗФПО Житомирської області. Закінчила РДПІ ім. Д.З. Мануїльського (1995 р.). В коледжі працює з 2003 року. Педагогічний стаж 31 рік. Дисципліни: дошкільна педагогіка. Фраза-мотиватор: «Вогонь не згасне від того, якщо від нього запалять інший!». Науково-методична проблема: «Системно-діяльнісний підхід використання сучасних інформаційних ресурсів у формуванні професійної компетентності майбутніх педагогів». |
|
|
Дукач Наталія Ігорівна – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший викладач, заступник директора з гуманітарної освіти та виховання, керівник обласного методичного об’єднання заступників директорів з гуманітарної освіти та виховання в ЗФПО Житомирської області. Закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка (2004р.). В коледжі працює з 2006 року. Педагогічний стаж 19 років. Дисципліни: загальна, вікова і педагогічна психологія. Фраза-мотиватор: «Життя вимірюється не кількістю вдихів, які ми робимо, а моментами, які захоплюють дух». Науково-методична проблема: «Визначення та практичне застосування критеріїв формувального оцінювання у викладанні психології». |
|
Зарічна Людмила Михайлівна – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший викладач, методист відділення «Соціальна робота». Закінчила РДПІ ім. Д.З. Мануїльського (1986 р.). В коледжі працює з 1986 року. Педагогічний стаж 36 років. Дисципліни: психолого-педагогічні основи мовного спілкування, психологія і педагогіка сім’ї, технології ефективної взаємодії, вступ до спеціальності. Фраза-мотиватор: «Робити те, що ти любиш – свобода, а любити те, що робиш - щастя». Науково-методична проблема: «Формування усвідомленої мотивації студентів до оволодіння фаховими компетентностями». |
||
Лейчук Алла Олександрівна – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист, Заслужений працівник освіти України, директор коледжу. Закінчила РДПІ ім. Д.З. Мануїльського (1984 р.). В коледжі працює з 1984 року. Педагогічний стаж 38 років. Фраза-мотиватор: «…Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання» (В.О. Сухомлинський). Науково-методична проблема: «Управління інноваційною педагогічною діяльністю». |
||
Лисенко Антоніна Григорівна – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший викладач, психолог коледжу. Закінчила МДУ ім. М.В. Ломоносова (1986 р.). В коледжі працює з 2007 року. Педагогічний стаж 26 років. Фраза-мотиватор: «Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти робиш» (В.О. Сухомлинський). Науково-методична проблема: «Формування інноваційної моделі коледжу, як центру розвитку якісної освіти». |
||
Малогулко Юлія Вікторівна – спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. Закінчила Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова (2013 р.). В коледжі працює з 2012 р. Педагогічний стаж 11 років. Дисципліни: дошкільна педагогіка, основи педагогічної майстерності. Фраза-мотиватор: «Учитись важко, а навчить ще важче, але не мусиш зупинятись ти, як учням віддаси усе найкраще, той сам сягнеш нової висоти». Науково-методична проблема: «Модернізація навчальних занять з дисципліни «Дошкільна педагогіка» засобами ІКТ». |
||
|
Павленко Богдана Олександрівна – спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії. Закінчила ЖДУ ім. Івана Франка (2018 р.). В коледжі працює з 2019 року. Педагогічний стаж 7 років. Дисципліни: загальна психологія, дитяча психологія, соціальна психологія, загальна педагогіка, методика соціально-педагогічної роботи, соціально-педагогічна робота з населенням. Фраза-мотиватор: «Справжній вчитель повинен бути посередником між школою, з одного боку, і життям і наукою – з другого» (К.Д. Ушинський). Науково-методична проблема: «Практичне навчання як засіб формування професійної компетентності студента» |
|
|
Томчук Ірина Андріївна – спеціаліст. Закінчила Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова (2019 р.). В коледжі працює з 2019 року. Педагогічний стаж 3 роки. Дисципліни: загальна психологія, дитяча психологія, дитяча література і виразне читання. Фраза-мотиватор: «Право на повагу має лише той, хто поважає інших людей» (В.О. Сухомлинський). Науково-методична проблема: «Сучасні підходи до проведення навчальних занять зі студентами». |
|
Щербатюк Олександр Васильович – спеціаліст. Закінчив Житомирський державний університет ім. І. Франка (2005 р.). В коледжі працює з 2022 року. Дисципліни: педагогічна психологія. Фраза-мотиватор: «Світ пізнається…». Науково-методична проблема: «Методика організації різних типів навчальних занять». |
Останнє оновлення сторінки: 07.10.2022